Snökaos

Hatar snön, trodde fan de va på g att bli vår igen...*snyft*
E så sugen på att bara ta mitt pick o pack o åka iväg till nått varmare o mysigare ställe!

           HATAR SNÖN!!!!!

I går blev de en till tripp in till stan, inget som uppskattades av min käre kille...men han fick snällt packa in sig i bilen o köra! Blev inte så mkt inhandlat dock...men de va trevligt endå..
Hade tänkt att njuta av min lediga dag i da, men så ringde min käre chef o frågade om ja kunde jobba...otja visst kan ja de kläcker ja, oh få sen veta att de e på en avd ja aldrig ha varit på!!?!?! Hur fan ska detta gå.!
Ja e ju typ förvirrad på min egna avd(som ja ha jobbat på as länge) men aja...
Dagens träning blir uppskjuten tills i morgon iallfall.

Ne nu blir de frulle o noppra ögonbrynen, sen ska ja pallra mig ner till jobbet i denna jävla snööökaos!

Seee ya!tillome ja e redo

Fan va snygg man kan va liksom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0