Lördagen

Blev en skit skön kväll, med trevligt folk o jävligt mkt o dricka haha! Att ja kom hem är som sagt ett litet mirakel i sig haha.
Kvällen började med att de tog mli o mig typ 10 min o ta oss till bussen(ligger 1 min bort) för våra klackar o tackar moder natur för de underbara väglaget haha, sätter mig på bussen o där så lyckades vi skapa de första hålet i min as läckra nya fina strumpbyxor, men den sorgen söp ja bort på centrum sen..
Kom till alina o drack o käkade blåbärstårta, mli bästa kommentaren= är det äkta blåbär på?? haha
Orkar inte berätta vi kör bilder i stället...haha

Man ser ju åt vilket håll de lutar haha

Min underbara mli:)

Födelsedagsbarnet önskade lite hmm ***

så mli gav henne lite haha

tuttartuttartuttartuttartuttartuttartuttar

Så het i know:P

Ja o sanja, ögonen e inte riktigt mee haha

Jajamensan...här börjar vi bli rööa i ögonen

Åt upp mli, fan va goer hon va

vid detta tillfälle, ska inte dricka så här mkt....de va tankarna haha

Mina älskade strumpbyxor:(

Men fan va heta dom va, blir att inskaffa sig ett par till:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0