Fortfarande sjukling....

Är fortfarande sjuk, varenda muskel i hela kroppen värker o bara skriker efter extreeem massage!!!!
Så idag blir de o bädda ner sig i soffan, har en karl som e hemma, så får se om han kan göra lite nytta.

O alla som ha varit hos mig den senaste tiden= i dag kommer hyresvärlden o ska fixa mitt badrum så inte de stinker, veti fan hur men han släpps inte härifrån för än de e fixat:)

Nepp mina kära vänner nu blir de o packa ner min kalla kropp i ett varmt täcke i min underbara soffa, o dricka lite saft o äta smörgåsrån med massa ost:)

Seee yaaaa

BEHÖVER VÄRMEN, VEM FÖLJER MED MIG?????

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg e själv skriven hehe ;)

2010-04-09 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0