Disney!!!

Japp, nu har ja kommit in i ett jävligt stadium haha, de spelas lejonkungen hur mina högtalare haha.

Ut med rihanna, maiden, metallica, carola o pussycat dolls! Lejonkungen är här haha.
Sitter o skrattar så jag får krupp haha, tycker de här hur härligt som helst o vara som ett barn igen.
Känner mig som mig själv på väligt länge, o hur många har inte saknat
den underbara
roliga
störda
psykiska sjuka
NATALIE????
haha ja har gjort de iallfall, men bitches she is back, and she is here to stay!Japp

Får inte spela min underbara musik högt, så headsetet åker på, men älsk kommer o stööör ibland haha!
Japp  e osminkad me, hur ofta får ni se de haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0